Alla inlägg den 16 januari 2014

Av madde - 16 januari 2014 19:57

Idag har man haft fullrulle. Mamma och syster kom vid halv 10 redan till mig, så då blev det lite snabbkaffe innan vi startade dagen.. Så det blev att gå igenom saker i källaren.. Nu verkar det vara lite mer ordning och reda. Mycket som ska slängas dock.. Men det får man ta vart eftersom. Känns skönt att vi har gått igenom det nu iaf!!

Blev sedan lite lunch, vi drog och åt en sallad. Vidare till morfar sedan för fika. Hämtade även hem mina skidor, så nu kan jag ut och åka. Har inte åkt sedan man var liten, så kommer nog kännas konstigt. Men bra motion =) Bara hitta något ställe att åka på nu..


Väl när man kom hem blev det att lägga sig på soffan och ta igen sig.. Sen blev det till att åka till ridningen.

Och där gick det riktigt fint, Lothar och jag kämpar på. Börjar komma mer och mer underfund med hur han fungerar så det är kul. Och idag tycker jag själv att jag satt bättre, tror att det kan bero på att jag skippade västen idag =)


Men nu ska jag lägga på soffan och ta det lugnt. OCh dricka lite te..


Måste även säga att det är flera denna vecka, som tycker att jag ser smal och pigg ut. Och det är ju alltid kul att höra =)  Så nu är det bara att fortsätta.


Ha en fortsatt trevlig kvälL!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards