Alla inlägg den 29 januari 2014

Av madde - 29 januari 2014 17:33

Inte verkar man bli av med huvudvärken i första taget inte... Böjer man sig ner så värker det, står man eller går gör det ont.. att ligga stilla är det ända som funkar.. Men det är knappt ska jag säga..

Idag har man inte gjort mycket inte... Tog mig ut på en liten promenad på 10 min. Kände att jag behövde luft. Men så fort det blåste så värkte bihålorna...


Annars har jag bara gått från soffan och sängen, precis som igår.. Och inget bra på tv är det på dagarna heller.. Suck!!


I morgon blir det en sväng till läkaren, får se vad dom har att säga..


Men har iaf varit duktig och tagit lite kort på vad jag har ätit idag, måste ju sysselsätta mig med något haha!


Frukost: 2 rågsmörgåsar med salami och paprika, färsk pressad juice och en kiwi.

Lunch: Nudlar med biffsmak

Mellanmål: 2 kiwi

Middag: Omelett med kalkonskinka, bladspenat, tomat och vitlökssås 

Mellanmål: 2 rågsmörgåsar med salami ( måste äta något i samband med medicinen ) 


   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards