Alla inlägg den 9 januari 2014

Av madde - 9 januari 2014 19:51

Oj nu är man bra trött i kroppen efter att ha varit och ridit. Har ju varit uppehåll så nu är man igång igen =) Riktigt kul måste jag säga. Men jag lär ha en riktig träningsvärk i morgon känns det som =) Men det är det värt!!! Gick riktigt bra att rida också, blev en tur på Lothar. Och nu har jag börjat hittat knapparna på honom, så nu är det bara att köra på =))


Nu har jag även helg, så det ska bli super skönt!! Ledig 3 dagar. Så i morgon åker jag in till stan för att träffa mamma, vi ska äta lunch. Sedan åker jag hem till Jonas så blir det troligen en lugn kväll.. Åker sedan hem på lördag, för då ska jag fixa håret. Funderar på om jag ska ta och klippa en bra bit denna gång.. =) Och på söndag blir det en lugn dag =)


I morgon ska jag även väga in mig för detta år. Så ska bli spännande att se vad vågen och måttbandet står på =) Bara invänta och se..


Nej nu ska jag ta och slappa på soffan...


Ska jag våga klippa mig så här igen??

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards