Alla inlägg den 26 januari 2014

Av madde - 26 januari 2014 20:37

Har haft en trevlig födelsedag fast sjukdom..

Så nu ligger man i soffan helt utslagen.. I morgon ska jag bara ta och vila upp mig... ska även försöka få en tid hos läkaren så dom får kolla mina bihålor.. Har samma symtomet som sist jag hade bihåleinflammation.. Så vi får väl se vad som händer..


Har iaf fått fina presenter idag:


1000 kr på Intersport ( Ska köpa antingen skidstavar eller gå stavar)

200 kr på HM

2 stora te koppar

Ett te

En flaska rött vin från Italien

Smyckesträd

Plånbok

500 kr 

3 buketter blommor


Så jag är nöjd med dagen. Tack till dom som kom och fira mig, och dom som har skrivit på FB och sms och ringt =)


Ska väl snart gå och lägga mig, för är som sagt trött. Och behöver vila mig..

Klagar väldigt mycket idag, men ibland får man göra det. Tycka synd om sig själv...


Hoppas ni har haft en bra helg där ute!!

Av madde - 26 januari 2014 10:48

Idag är det min dag ;) Har dock oturen att man har åkt på en ordentlig förkylning.... Så man får försöka ta det så lugnt som möjligt mellan gästerna..

Så i kväll ligger jag nog helt utslagen...


Så Grattis till mig själv och med det bjuder jag på en bild =) 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards