Alla inlägg den 7 januari 2014

Av madde - 7 januari 2014 13:07

Denna dag började riktigt tidigt kan man säga.. Blev till att gå upp strax innan 7... Lite segt men vad gör man inte.

Har inte hunnit med att blogga den senaste tiden, för har jobbat hela helgen. Sedan kom Jonas i lördags, och så åkte vi raka vägen till honom i söndags när jag hade slutat.. Så kom hem i morse. 

Har haft ett par riktigt mysiga dagar, har bla varit inne i stan och kikat lite.. Men hittade faktiskt inget.. 


Väl hemma så har jag sovit en sväng, eftersom att det var rätt tidigt.. Plockat lite här hemma, startat en tvättmaskin. Och varit och handlat.. Så nu ska jag fortsätta med mitt..


Än har jag inte vågat på mig att ställa mig på vågen och mäta mig.. Men det får bli på Fredag. 

För nu har jag lessnat på att vara lat. NU ska jag köra hårt igen. Mat och träning så är denna kropp som ny snart haha!


Denna vecka har jag fullt upp..


Onsdag: Jobba 7-16

Torsdag: Jobba 7-16. Ridning 18-19

Fredag: Ev, in till stan och träffa mamma.

Lördag: Klippa mig

Söndag: ....

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards