Alla inlägg den 24 januari 2014

Av madde - 24 januari 2014 14:37

Då var det Helg för min del! Slutade 12 idag, riktigt skönt att sluta tidigt en fredag. Man hinner med lite mer, och har en del att göra denna helg känns det som.

Men har redan hunnit med att storhandlat med pappa. Och kört en tvättmaskin som bara ska hängas nu. Så ska ställa mig och diska snart och starta en ny maskin. Sedan tror jag att jag ska försöka orka städa också. Börjar bli sjuk.. Så skulle väl egentligen behöva vila. Men man kan inte alltid göra som kroppen vill haha!!


Tänkte även bjuda på lite resultat. Har ju beslutat att ha invägning varannan vecka. 

Så dagens resultat: 


Vikt: -0,5 kg

Midja: -0,5 cm

Bröst: -0,3 cm

Lår: +-0 cm

Arm: + 0,8 cm


Är nöjd med resultaten med tanke på att jag har varit lat och inte orkat träna och så... Måste försöka få tillbaka den lusten. Men den kommer väl förhoppningsvis. 


Nej nu är det dags att göra lite nytta ! Hej hopp. Hoppas ni får en trevlig helg där ute!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards