Direktlänk till inlägg 18 april 2015

Dejt med älsklingen i solen

Av madde - 18 april 2015 15:21

Solen strålar och det är helt ljuvligt ute =) Kom precis in från balkongen där vi har suttit och tagit oss en kaffe, mysigt och skönt! 

Har haft lite för mig det senaste dagarna, i torsdags blev det ridning. Det vill säga hoppning med Teddy. Gick inte riktigt som jag hade hoppats på, troligen för att jag inte var i form.. Bättre lycka nästa gång =) 

Även så kom mamma hit i torsdags kväll. Så i fredags blev det till att planera om blommor, med hjälp av mamma. Eller jag kollade på och satte ut blommorna på plats igen hihi! Fick även in lite blommor i badrummet nu, det gjorde ett väldigt stort lyft där inne =) Vi tog även en tur ut till morfar och fikade med honom. Annars blev det en väldigt lugn fredag kväll med älsklingen. 


Idag däremot har vi varit i fullgång, har åkt runt och kollat affärer. Varit nere på stan och handlat lite kläder och hämtat en solkräm som jag hade beställt. Fick även bli en dejt på kina restaurangen, för att äta lunch! 

Denna helg tillbringar vi tillsammans, då vi har haft många helger i rad där vi har farit runt. Riktigt skönt att bara tillbringa tid tillsammans =) 


Det var ju vägning igår också, dock inga bra resultat.. men det visste jag ju redan. Eftersom att jag har varit sjuk. Blev + 1,1 kg.... Suck! Bara till att fortsätta neråt då... 

Dock har det inte blivit några bra matvanor här hemma längre, eftersom att vi inte längre är sugna på någon mat. Därför blir det oftast snabbfabrikat. ... Men det ska bli bättre till nästa vecka, då vi har bestämt oss för att göra i ordning en ordentlig matlista som vi gjort förut. Och eftersom att jag bör kunna träna fullt ut nästa vecka, så blir det ju ännu bättre =) Vi peppar till en ny vecka med nya möjligheter. Ingen idé att ge upp bara för att vågen visar plus inte =) 


Nej dags att göra någonting nu. Hoppas ni har en fin lördag där ute =) 

 
 
Therese

Therese

20 april 2015 09:52

Rätt inställning där! Ge inte upp för att det står plus! Kämpa vidare så går det åt rätt håll!
Heja dig! Kram

http://vagenarintealltidrak.bloggplatsen.se

madde

20 april 2015 12:42

Ja inte kan man ge upp så lätt inte. Alltid dyker det upp motgångar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards