Direktlänk till inlägg 16 mars 2016

Mamma har vart på besök

Av madde - 16 mars 2016 13:35

Igår kom mamma på besök och stannade tills idag, så idag har vi tagit oss en promenad i det fina vädret. Har även varit och satt lite påskblommor på lilla mormors grav <3 Och en sväng ut till morfar och fikat =) Alltid lika fullspäckat när  hon kommer haha =) Plus att igår blev det lite vin och ost och kex. =) Och sambon gjorde en smarrig middag, köttfärsbiffar, kokt potatis och svampsås =) Mumsigt! 

Nu ska man ladda om för att jobba kväll, sedan är man ledig igen!! Ska bli riktigt skönt, så man hinner njuta lite av det fina vädret. Och i helgen ska jag även mysa med lilla Wilma =) 


Men träningen annars tycker jag annars att det går bra, har varit ute och gått varje dag. Så börjar komma igång igen, känns riktigt skönt att man gör det! Är aldrig fel när man kommer igång och kan träna igen! Dock vill jag inte riktigt ta ut mig riktigt till hundra än! Får bli nästa vecka, då blir det fullfart igen =) 


Annars händer det inte så mycket här. Allt flyter på som vanligt. Idag är det även en riktigt härlig vårdag, varmt och skönt ute! Så kanske får bli att sitta på balkongen och få lite sol innan man åker och jobbar, men egentligen borde jag väl vila lite. Har ju mina rutiner när jag jobbar kväll, för att orka jobba hela kvällen haha! Aja vi får se vad som händer. Snart dags för lite Lunch/ middag. Blir rester från igår! 


Nej dags att göra något! Hej hopp! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards