Alla inlägg den 3 september 2010

Av madde - 3 september 2010 23:25

Då håller även denna fredag på att gå mot sitt slut ;)

Den började med att man jobbade som vanligt! Gick faktiskt riktigt bra, allt bara flöt på så det var skönt! Sen drog jag, mamma och Jesper och käkade lunch! Riktgt gott va det, men tog dock bara en kebabrulle. Men det var så länge sen man käka de så:)

Sen när vi kom tbx från lunchen, då var det två stora tårtor på kontoret. Så då va de bara till att börja käka! Gott va de allt :)


Efter jobbet drog jag, Jesper, Jani och Sofie upp till Emelie och Tomi! Eftersom att inte jag fick vara hemma idag hos föräldrarna så var man ju tvungen att hitta på något :)Väl där uppe så satt vi och snacka lite, sen drog vi och kolla när killarna träna....Dock inte världens roligaste träning att kolla på men men!

Vi drog i alla fall och käkade på Blåan sen! Blev min efterlängtade Snitzel!! Fan vad mätt jag blev då... Och nu känner jag att jag har käkat allt för onyttigt, för magen är inte helt hundra.... :(

Efter käket blev det i alla fall att kolla fotbollen, Sverige-Ungern! 2-0 till oss!! =) bra början tycker jag!!


Aja nu är man i alla fall hemma! Så nu blir det sängen och sova! Så får man se vad som händer i morgon! Hej hopps!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards