Alla inlägg den 12 september 2010

Av madde - 12 september 2010 21:45

Hej!

Har inte riktigt haft tid att bloggat nu i helgen! Har haft fullt upp hela tiden!

Började med i Fredags då jobbade man först hela dagen, sen blev det en springtur.. Sen blev det familje middag :) mycket mysigt måste jag säga!

Sen i lördags så blev det till att jobba hela dagenn sen åkte man raka vägen till Upplandsväsby för att fira kusin som fyller 14 i morgon! Grattis till honom!

Var egentligen meningen att jag skulle ha åkt och träffat johanna sen när jag kom hem från kalaset.. Men jag var så otroligt trött så jag gick och la mig och somna på engång :) skönt att få sova lite!

IDag då har man också jobbat hela dagen! Idag var det dock riktigt lugnt på jobbet! Har även jobbat med johanna så allt gick bara bra och flöt på i bra takt..

Direkt efter jobbet så åkte jag till en hemlig ort för att tilbringa kvällen tillsammans med någon! Och kvällen blev mycket trevlig och mysig =) =)


Så som ni ser så har man haft mycket för sig.. Och det har verkligen vart en ritkigt skön helg.. Även om jag har varit trött så har det fungerat :)


Och i morgon så ska man försöka tvätta lite.. Får nog gå upp till farmor eftersom att tvättstugan var full! Sen blev det lång promenad med Petrus =)

OCh i morgon fyller även bästa Johanna år!!!!


Nej nu blir det film! hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards