Alla inlägg den 14 september 2010

Av madde - 14 september 2010 21:03

NU märker man att man har varit igång hela dagen lång!!

Med tanke på att man gick upp tidigt och att man inte kommer komma i säng förens runt 22 idag!!

Det är verkligen segt att jobba såhär sent när det inte finns någe att göra!! Just nu vill jag bara hem och krypa ner i sängen!! Dock har man ingen att krypa ner tillsammans med.....


Och i morgon måste man upp tidigt också. Eftersom att jag har tvättstuga kl 7!!!! Usch!! Men vad gör man inte för sina kära arbetskamrater när dem måste byta pass ;) hahah!! Så Petra hämnden är ljuv... ohahahaaa:D


Nej nu ska jag ta och pallra mig hemåt! Eller jag måste vänta på att klockan ska bli lite mer och att johanna kommer och hämtar mig :)


Av madde - 14 september 2010 08:48

Då var man uppe igen då! OCh har precis startat dagen med kesella, yoghurt, 2 frukter och två hårdsmörgåsar med skinka och ett glas vatten =) Så nu är man på g igen!!!

Eftersom att jag inte kunde sova och vaknade vid 7, så tyckte jag att det var lika bra att gå upp... Eller jag låg i sängen till 8 så :)


Mammsen ringde nyss och sa att chefen hade varit på jobbet och att jag skulle få gå på kurs nästa vecka!!! Så då får man sitta på Ros hela nästa vecka!! ...


Nej nu måste jag gå ut och gå, sen laga lunch och middag!! Hej hopps :D

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards