Alla inlägg den 13 september 2010

Av madde - 13 september 2010 17:38

Nu har man bestämt mig för att börja med Alli igen! Jag tyckte det fungerade bra när jag höll på med de senaste! Okej visseligen är det dyrt men va fan! Man lever bara engång!!!  Så i morgon sätter jag igång med de! Så nu håller jag på att förbereder lite, det krävs faktiskt förberedelse, tro det eller ej! Men man måste ha koll på vad man ska äta, så man inte bara står där när det är middags dax!

Och så måste man lägga upp träningen! Men det går nog bra de här ska ni se =)


Vad har jag haft för mig annars idag då?

Jag har varit nere på stan och köpt present till Johanna. Sedan tog jag en sväng till farmor och fika.. Sen har jag bara varit hemma, stor handlat och träffat Johanna en sväng! Och nu har man precis gjort fiberpannkakor! Mycket goda faktiskt!

Hoppas på att det ska sluta regna för har verkligen spring i benen!!!!!!!!!


Har även snackat en hel del med min underbara Mimmi idag!!! Det var sjukt länge sen jag pratade med henne! Så vi hade mycket att prata om, snacka i mun på varandra!! hahaha!! Gullunge hon är!!


Så nu får ni följa mig när jag ger mig på Alli! ;) hihi!!


en bra låt nu är:

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards