Alla inlägg den 20 september 2010

Av madde - 20 september 2010 19:25

Hejdär!

Då var det en ny vecka igen då! Men denna vecka ser lite annurlunda ut, för jag jobbar nämnligen inte. Utan jag går på kurs i 4 dagar ist! Tur att man går kursen med Elin så man har någon rolig att prata med =) haha!!

Men det jag märkte idag, var att allt som dem gick igenom idag var bara repitition av vad jag lärde mig i skolan! Så allt sitter ju där inne redan...... Lite tråkigt på så sätt...

Och inte blir det bättre att lyssna när man är trött heller! Men men det är väl bara att gilla läget! 

När kursen var slut så drog jag och hämta mamma och sen va vi en sväng på stan! Jag köpte mig en ny mascara och nya underkläder! Kände att jag behövde de! 

Så fort jag kom hem idag så drog jag på mig träningskläderna och drog ut och gick en sväng! Det var riktigt skönt, eftersom att solen titta fram lite då och då! Men man känner även att det börjar bli för kallt att gå ut så sent!! Så nu måste jag börja med gymmandet!  Blir väl promenad veckan ut kan jag tänka mig....


Nej nu ska jag hoppa in i duschen, för snart kommer världens bästa och hämtar upp mig! Så i natt slipper man sova själv!! meeee liiikkeeee =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards