Alla inlägg den 4 september 2010

Av madde - 4 september 2010 20:45

Pallra mig faktiskt ut idag på dagen och sprang! Måste säga att det var riktigt skönt att komma ut! Orkade springa riktigt långt idag oxå, får mer och mer kondition för varje dag... Riktigt bra de måste jag säga!


Annars idag har jag bara legat i sängen och soffan! Har värkligen inte mått någe vidare idag. Har känt några dagar att jag har haft svårt att ta djupa andetag! Tror det börjar vankas en förskyldning ......

Får hoppas att det går över snart!!


nej nu ska jag bara lägga mig i sängen och dricka några glas vatten =)


Av madde - 4 september 2010 11:38

Hm.. vad ska man hitta på idag då.. har faktiskt inte en aning vad jag ska hitta på.. Funderar på om man ska ut och springa, eller i alla fall gå en runda! Har inte varit ute på 2 dagar och det känns i kroppen! tror jag börjar få överskottsenergi...Så man måste väl ta sig en runda så att man känner sig fräch eller något igen!

Har i mål att gå ner ett kg i veckan, eftersom att det är det mest rimliga att gå ner under en vecka.


Men är det någon som har lust att hitta på någe ikväll är det bara att höra av sig ;)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards