Alla inlägg den 5 september 2010

Av madde - 5 september 2010 19:55

DÅ var man klar hemma då!!

Allt är på sin plats! Och allt blev mycket bra och snyggt också!  Är riktigt nöjd måste jag säga. De ända som är kvar är lite små saker, som lite ramar och ljuslycktor!

Får se om jag orkar sätta in bilderna idag, annars gör jag det i morgon!


I nu på eftermiddagen har jag bara hållt på här hemma, för att få allt klart! och nu är de de :) Så de belönar jag mig med att tända lite ljus och kolla på film :) Och bara ta de lugnt! Ritkgit skönt faktiskt!  Synd att man inte har någon att dela sådana här kvällar med! ... men men det kommer så småningom :)


Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Av madde - 5 september 2010 13:53

Vilken smärta man har i kroppen! Känns jätte konstigt. Det är precis som att inte benen orkar bära upp kroppen... :( Måste vara för att jag sprang igår! Med tanke på att jag inte har sprungit sen i tisdags...Och nu när jag väl pallra mig ut blev det att man tog ut sig totalt! Usch... ont och obehagligt är det i alla fall!


Nej nu ska jag sluta klaga! Vad har jag syslat med än så länge idag då?!? Jo jag har städat bilarna, sen har jag inte gjort så mycket mer.. Rätt skönt!

Ska snart även dra hem till mig för att städa och fixa lite! Sen får man se om man tar sig en promenad oxå! tror det kan vara bra, så att musklerna blir varma och man kan stretcha dem ordentligt... så kanske man inte har lika ont i morgon!


Nej nu ska jag vila en stund! hörs senare, så kanske jag även lägger upp kort på lägenheten!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards