Alla inlägg den 8 september 2010

Av madde - 8 september 2010 21:27

Då lyckades man åka vilse också =) haha!

Jag och mamma skulle ta vägen över knivsta hem idag! Och allt gick ju bra tills det börja komma korsningar med skyltarna Uppsala och Sigtuna!! Vi tänkte att vi borde ju åka mot Uppsala! Men det skulle vi ju tydligen inte!! ;) Så vi hamnade i Uppsala! Hahaha!  Men jag får väl skylla på att jag har åkt den vägen med Jonas och då har han kört, och då lägger man inte märke till vart man åker ;) hihi!

Men iaf nu är man hemma igen. 40 senare än vad man skulle ha varit annars typ!!


Vad har man nu gjort idag då?!? Jo började med att man vakna av att melvin kom in och sa hej då... Sen blev de färska frallor när syster kom hem, Sen gick vi och la oss igen och gick upp vid 12 tiden typ... Så städa vi undan lite, och sen hämtade vi lilla skit ungen!! Åkte nästan raka vägen ner till simhallen, eftersom att vi hade lovat melvin att simma! Men det var faktiskt skönt, så då kunde man ta sig några längder eftersom att det inte blev någon springtur idag :)

Annars har vi inte gjort så mycket! Vi gjorde mat! Eller jag och Crippa gjorde mat! haha!!


Nej nu ska jag sova, och komma på någe bra att göra i morgon! Är ju ledig i morgon också!

hej hej

Av madde - 8 september 2010 09:00

Skönt att man är ledig två dagar nu :)

Så en av dem dagaran spenderar jag här nere i Bålsta! Jag åkte ner redan igår, eftersom att syster var uppe och jobbade hos oss. Så då åkte jag med henne hit!

Så vi gjorde väl inte så mycket igår, käka, busa med Melvin och sen blev de ju såklart en löparrunda =) De va riktgit skönt! Sprang nästan 20 min konstant! Är nöjd!


Idag då ska vi väl troligen åka till barkaby! Behöver gå in en sväng på Ikea, sen får man se om man kollar lite på jeans. Sen när Melvin kommer hem så ska vi troligen åka till simhallen =)


Nej nu ska jag käka klart min frukost! Syster var och köpte värska frallor!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards