Alla inlägg den 16 september 2010

Av madde - 16 september 2010 19:28

Jaha idag kan man faktiskt säga att det har varit en helt vanlig dag...

Började med att man gick upp strax efter 6, gjorde frulle, sen cykla till jobbet! Märkte dock att jag var tvungen att cykla en annan väg.. Men men mer motion! Man måste tänka positivt! =) Sen va det bara till att jobba på hela dagen!

När man kom hem var man rätt sliten kände man!! Orka knappt göra mat, men det blev tonfisk, pasta och kesella!!  Mycket gott!  Jag hade ju tänkt att ta mig en promenad med Petra idag, men kände inte att jag orkade gå ut idag och eftersom att vädret var så ostadigt så tappa man lusten oxå!!  Men typ en halvtimme efter att jag hade snackat med Petra så gav jag mig fan på att jag skulle ut och gå!! Så det blev en PW på 40 min!!!

Så nu är man ny motionerad och duschat! OCh matlådan är klar!! Nu är det bara att krypa upp i soffan och invänta idol! Sen blir det till att sova!


OCh i morgon blir det jobb, sen ut och käka med Johanna och hennes polare från Västerås :) Blir säkert trevligt!! :)


Bild torka tror jag! !Slänger upp någon bild

  

Min underbara Smirre!!! <3<3 Tror nästan att jag ska ta hem han till mig, men det tror inte jag han vill ;) hihihi!!  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards