Alla inlägg den 27 september 2010

Av madde - 27 september 2010 21:43

Då var man hemma igen då, efter en riktigt mysig kväll :)

Har hållt på och städat lite, och gjort en god middag!! Eller jag satt vid datorn och höll på med musiken medans Jonas fixade Lasagne!!! Gottt!! Sen blev det även en bit hallonpaj till efterrätt.. Mums! Och så blev det ju såklart massa tända ljus också :D

Så nu har man blivit riktigt ompysslad.. Så man kanske är frisk imorgon om man har tur :D


Nu ska jag snart åka och hämta mamma på jobbet!! Sen ska jag nog krypa ner i sängen och sova :)


  

Bjuder på den där idag ;)

Av madde - 27 september 2010 11:43

Idag är man verkligen seg!

Har knappt kunnat sovit i natt för att man varit så täppt i näsan! Som tur är så brukar jag nästan aldrig få feber.. Så på så sätt är det skönt! Men man är helt slapp i kroppen ändå--....

Så vad ska man hitta på idag då?!?! Jo jag tänkte att jag skulle åka me mamma in till norrtälje, och fixa lite hemma ev. Men jag får se!!

Sen ska jag i alla fall åka till Jonas och tillbringa kvällen där :) kanske man kan få bli lite ompysslad nu när man är sjuk... ;)


nej nu ska jag fixa lite kort så allt blir klart i lägenheten snart :)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards