Alla inlägg den 29 september 2010

Av madde - 29 september 2010 21:21

Hej där ute!!

Då har man jobbat idag! Kort dag till 15 idag :) sen blev det en sväng upp till farmor, satt och fika på balkongen! Va riktigt skönt faktiskt!

Sen vid 17 så blev det till att tillbringa lite tid i tvättstugan ;)!! Men nu har man i alla fall lite rena kläder! Skönt de!

Har även varit ute och gått med Petra och Vilda! Det var riktigt skönt att komma ut, va ute i ca en timme! Kolla på solnedgången kan man säga ;) haha!!


Och nu efter allt så har man legat i soffan och kollat på Idol! Och hållt på att packat lite! Eftersom att jag åker till Jonas i morgon :) Och kommer troligen hem på söndag! Så det ska bli riktigt skönt med lång ledighet!!!!!!!  och att komma bort blir bara ännu bättre :D


Nej nu ska jag sova! Hej hej!!

kram kram

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards