Direktlänk till inlägg 24 april 2014

En lååååång dag, och den slutade på topp!!

Av madde - 24 april 2014 20:51

Denna dag har varit riktigt lång må jag säga. Varit igång sedan halv 5... Var på läkarbesök på KS, ang mina eksem.. Så nu har jag en hel del att tänka på.... Fortsättning följer i September, när jag ska tillbaka och göra lapptest..


Väl hemma som inte blev förrns 13 tiden, passade även på att gå förbi posten och hämtade ut min chokladsirap. Denna gång var den hel. Så nu ska det lagas proteinpannkakor.. =) 

Blev till att sitta ett par minuter när man kom hem, för att ladda om till en joggingtur.. Dock var det tur att jag satte mig ner, för då ringde det på dörren. Och där var posten med ytterligare ett paket från svensk hälsokost. Ska nog kunna klara mig nu ett tag =))

Var iaf ute och sprang, var meningen att det skulle vara 1 min jogg och 1 min promenad 12 ggr. Men pollen satte stopp för det, så blev endast 8 ggr.. Dock inte så dåligt, med tanke på hur mycket jag gick på fm. =)

Och nu på kvällen har jag varit iväg och ridit. Gick riktigt fint måste jag säga. Idag känner jag att jag för första gången orkade hålla ut hela lektionen. Tror det kan vara tack vare att jag har börjat tränat mer och mer nu =) Och det tackar vi för =)

Har även hunnit med att träffa kusinen nu på kvällen. Och satt själv hos min moster, så höll henne sällskap =) 

Så mer än så här tänker inte jag göra idag. OCh speciellt inte träna något mer idag haha!!! Har ju nästan blivit 3 pass idag..


Igår hade jag en mysig dag. Träffade Sanne på fm, vi tillbringade tid i stallet =) Alltid lika trevligt. Och på em så blev det att sola med Jessica. Satt bara och tog det lugnt i solen! Inte helt fel det inte =) 

Så gårdagen var riktigt mysig !!


NU tänker jag ta och läsa lite och ladda för min långa jobbhelg.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards