Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av madde - 6 augusti 2015 10:26

Semester fortsätter med lite blandat. Igår blev det stor städning av lägenheten, troligen blir det lite rensning av dvs saker här hemma. Känns som att vi har lite för mycket, med tanke på att vi har dubbla uppsättningar av hushållsartiklar. Då jag har massa saker i mitt förråd och det är fullt i detta förråd. Därför behövs det rensas lite, man märker nu vad vi använder och inte =) 


Nu på morgonen har jag gjort mitt träningsschema, som börjar på måndag. Kör på samma som förra omgången på dessa pass från en bok. Men denna gång ska det gå ännu bättre! Känner mig mer taggad, även så ska maten bli bättre än den var förra gången jag körde detta. En ordentlig kickstart efter semestern vill säga =) Plus att ridningen börjar snart också, det gör att man verkligen vill träna för att orka rida =) 


Även blir det invägning i morgon, kör på mina fredagar. Tycker det är en bra dag att väga och mäta sig =) 

Så taggar för ett par jobbiga veckor, och hoppas att detta går vägen :D 


Nej dags att fixa tvätten nu =) 

Ha en bra dag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards