Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av madde - 8 augusti 2015 21:47

Idag har vi haft fullrulle :-) började med målning av balkongen, som blev riktigt bra. Ska måla en omgång till imorgon :-) har man inget att göra, skaffar man sig hihi!!

väl klara med första stryckningen var klar kom kusin Tessan på fika :-) trevligt de. Hon har inte varit hos oss tidigare, så vi fick visa våran fina lägenhet.


annars blev det en lugn em. Jag har legat i sängen och lyssnat på ljudbok, och sambon har kollat på film. Skönt att bara ha det lite lugnt och skönt också :-)

På kvällskvisten tog vi oss ut på en jogging/ pw tur. Det blev en sväng på 3,1km. Nöjd även fast konditionen inte är den bästa. Men bättre ska den bli. Tänkte jag ska komma igång med löpning nu också. Har många olika tankar när det gäller träning. Man måste testa sig fram för att få det bästa resultatet.:-) ev så lägger jag om mitt träningsschema lite igen. Ska fundera lite tills i morgon, så får ni reda på hur jag tänker lägga upp det hela :-)


Nu ska jag lyssna klart på min ljudbok iaf :-)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards