Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av madde - 12 augusti 2015 20:40

Denna dag har varit varm, nästan kvav tycker jag. Men det värkar inte som att det kommer regna eller åska... Konstigt.. Men det har varit skönt ändå =) Tur det iaf! 


Jobbat som vanligt idag, dock med lite andra uppgifter än vanligt. Det har gjort att man har gått en stor del av dagen, och inte suttit i bilen. Alltid skönt med vardagsmotion, få betalt medans man försöker komma upp i 10 000 steg ;) Inga problem att gå då hihi! 


Väl hemma fick det bli att åka och handla lite, medan älsklingen gjorde middag. Blev även ett träningspass efter maten. Det blev 20 min styrka och 25 min lugn promenad. Ville inte gå speciellt form, med tanke på foten. Orkar inte att den ska bli värre. Men det känns redan bättre, därför får det bli lite lugna promenader nu några dagar. Bättre än inget iaf =) Men kan stolt säga att jag har kommit upp i ca 16 000 steg idag ;) Inte illa det inte. Har börjat med stegräknaren igen, så att man har ett litet hum hur mycket man går om dagarna. Målet är att gå runt 10 000 steg per dag. Bara att gå och gå och gå!! Och flera kapitel på ljudboken blir det. 


Eftersom att maten från idag inte räcker till matlåda i morgon, så har jag gjort i ordning en sallad till lunch. Hemma gjord sallad är godare än den man köper på pizzerior tycker jag =) Man kan bestämma helt och hållet vad man vill ha för gott i =) Gilla starkt! 


Nej nu ska jag ta och umgås med min älskling innan det blir natti natti =) 

Hoppas ni har haft en bra dag där ute! Jag är iaf riktigt nöjd med att jag har kommit igång med träningen ordentligt :D 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards