Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av madde - 28 augusti 2015 12:42

Igår var det ridning, gick helt okej. Men måste träna upp mina magmuskler för att orka ordentligt... Och jag vet att både jag och Teddy kan mycket bättre. Varför inte inte går som det ska vet jag inte.. Ajaj bara fortsätta träna =) 


Nu på fm har jag varit med farmor och handlat. Tog även en sväng förbi bilverkstaden, var tvungen att få nytt batteri till min bilnyckel. Så nu kan jag äntligen låsa upp ordentligt =) Skönt! 

Blev att skynda sig hem sedan, då sambon kom hem på lunch. Andra dagen i rad nu =) Mysigt!! Idag fick han dock köpa med sig mat hem, för det börjar eka i skåpen här hemma.. Blir stor handling på söndag!!


Nu vidare till veckans resultat. Börjar komma igång ordentligt märker jag .. =) 


           21/8-28/8                           7/8-28/8     

Vikt:        -0,9 kg                                  - 2 kg

Navel:         0 cm                                  - 1 cm

Midja:    - 0,7 cm                               - 2,5 cm

Bröst:     - 0,5 cm                               - 0,5 cm

Lår V:    - 1,5 cm                                   - 2 cm

Lår H:       - 1 cm                                - 1,5 cm

Arm V:      - 1 cm                                - 1,5 cm

Arm H:   - 0,5 cm                                - 1,5 cm

Hals:           0 cm                                - 0,5 cm


Vist det är inga stora minus. Men det är minus, och det går i jämn takt känner jag. Och det är precis så jag vill ha det =)  Jag är nöjd!!



Bjuder på en fredags bild! Jag innan ridningen igår =) 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards