Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av madde - 18 augusti 2015 18:24

Träningen fortsätter på bra, lite segt just nu dock. Som idag kände jag inte alls för att träna, men tur man har sambon som säger i telefonen att det är lika bra att få det gjort så är det klart sen. Ja det är ju sant, det var bara till att byta om och köra lite styrka. Avslutade med en promenad. Vist det var inte något långt träningspass. Men jag tränade ändå. Man får tänka så, allt är bättre än inget =) 


På Torsdag börjar ju ridningen, då får man in ett ordentligt träningspass i veckan! Ska bli kul att komma upp i sadeln igen =) 


Maten har även den blivit bra denna vecka.. Ja det har ju bara varit 2 dagar, men det har börjat bra. Igår blev det ugnsgratinerad torsk med kokt potatis. Och idag bulgursallad. Imorgon blir det bulgursallad innan jag börjar jobba kväll. =) Och på torsdag kör vi blodpudding. Skönt att ha maten planerad några dagar framöver. Det vill säga att man slipper springa i affären varje dag =) 


Annars är det inte så mycket som händer. Foten börjar bli normal igen, men nu går jag med stöd hela tiden. Eftersom att jag inte har någon lust att få ont igen. Ska försöka träna upp benen, så att jag får styrka i dom och jag slipper få ont =)  Kommer få mer benmuskler nu när jag börjar rida igen också. 


Nej nu blir det lite tv, hoppas att ni har det bra där ute i sommarvärmen. 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards