Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av madde - 21 augusti 2015 19:57

Igår var det ridning som stod på agendan när det gällde träning. Och idag har man träningsvärk som heter duga ;) haha!  Blir så när man inte har använt dom musklerna i sommar! Gick helt okej igår, för att vara första gången på terminen.. Lite ring rosting var man nog allt.  Hade iaf min tro tjänare Teddy, och hoppas man får ha honom terminen ut. Även om man vet vad han går för, så kan vi nog lära oss ett och annat =) Väldigt trevlig häst att rida, vill inte alltid gå som jag vill. Men tillslut vet han att det inte är någon idé att försöka komma undan, för ändå jag som bestämmer hihi ;) Iaf så var det riktigt kul att vara på hästryggen igen.


Denna helg blir lugn, blir en sväng till syster och Jimmy på söndag. Annars får vi se vad helgen har att utlova. Den började bra iaf. Två trötta människor här hemma som råkade somna i 2 timmar när vi kom hem ;) Skönt var det allt.


Nu vidare till lite resultat för den gångna veckan.

             14/8-21/8                                       7/8-21/8

Vikt:      - 0,5 kg                                            -1,1 kg

Navel:         0 cm                                              - 1 cm

Midja:    + 0,2 cm                                           -1,8 cm

Bröst:     - 0,5 cm                                             - 0 cm

Lår V:     -0,5 cm                                            -0,5 cm

Lår H:     -0,5 cm                                            -0,5 cm

Arm V:    -0,5 cm                                              - 1 cm

Arm H:    -0,5 cm                                              -1 cm

Hals:       +0,5 cm                                          -0,5 cm


Det är minus som visas, men även några plus. Men eftersom att minus överväger plus så är jag riktigt nöjd över det. Plus att det går i den takt som jag vill, kroppen måste ju hänga med =) 

Jag är helt enkelt nöjd, och idag får det bli en vilodag från träningen. Men imorgon kör vi på igen :P


Hoppas ni får en trevlig helg där ute =) Hej hopp!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards