Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av madde - 11 augusti 2015 09:50

Skönt att man börjar lugnt efter semestern. Dock har foten börjat krångla nu.. Vakna i morse och känner hur den verker som bara den.. Suck!!! Får med andra ord bli att ligga i soffan idag, för gör riktigt ont att jag blir helt slut i kroppen.... =( Får se hur den känns senare ikväll, får ev bli lite styrka ikväll. Och då behöver man ju inte använda foten =)


Annars vet jag inte riktigt hur dagen kommer bli. Som sagt får väl bli lite film eller ljudbok idag. Och försöka få kroppen att återhämta sig. Måste dock åka och handla. Men tror jag väntar på att sambon kommer hem. 


Skulle även behöva gå igenom mina ridsaker, eftersom att ridningen börjar nästa vecka. Ska bli riktigt kul att få komma igång igen med det. 


Ja annars är det inget speciellt som händer här inte. Bara att försöka komma in i vardagen igen, och få ihop jobb och träning och mat. Men tror jag har koll på det denna gång. Lättast är atat skriva in i kalendern när man ska träna och vad, så att man har det inplanerat. =) 


Nej nu ska jag vila lite, och se om jag orkar göra någonting sedan. 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards