Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av madde - 23 augusti 2015 18:23

Har blivit en väldigt lugn helg, fixat hemma och suttit på balkongen och solat :) måste ju ta vara på sista varma dagarna. Blev även en tur till pappa igår och käka middag :) plus att jag myste med mina små killar.


Blev dåligt med träning fredag och lördag, det vill säga ingenting alls. Men idag tog jag mig i kragen, så blev styrka och promenad idag. Riktigt skönt, dock varmt ute. Men bara att njuta av det.

Idag blev det även en god middag. Hittade ett recept på fisksoppa i MåBra tidningen, Smaskens var det allt. Räcker till middag i morgon också =) Skönt att äta sådan mat som man inte blir tvärmätt av. Det vill säga att man är nöjd och belåten med kvällens middag! 

Resten av kvällen vet jag inte vad som händer, vi får se. Kanske försöka lura ut sambon på en promenad. Man vet aldrig. 


Imorgon börjar arbetsveckan igen... Börjar med kvällspass. Så hinner träna på fm =) 



Jag och Tiger !

 

Jag på en svettig promenad! 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards