Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av madde - 31 augusti 2015 18:55

Ny vecka igen. Har arbetat som vanligt idag. 

Blev träning direkt när man kom hem. Påbörjade idag en 4 veckors tränings schema. Det vill säga ifrån boken. Från sist jag körde detta pass har jag förbättrat mig 15  sek, och 2 varv. Känner mig nöjd, började dock göra ont i foten, 25 sek innan tiden gick ut.. Tyckte det var lika bra att sluta då, för vill inte ha en ond fot igen..

Det vill säga att jag lägger i en växel till. Med tanke på att jag har kommit igång så bra nu, kan man ju bara gå ut lite hårdare =) 

Känns riktigt bra att vara igång, hoppas vågen och måtten är med mig bara :D


Blev även god middag idag, stuvade makaroner med hemmagjorda köttbullar. Mummmss! 

Kan tillägga att även om jag försöker komma i form, äter jag vilken mat jag vill. Men jag tänker nu en extra gång hur stor portion jag ska äta eller om jag verkligen ska ta en omgång till. Detta verkar funka för mig! För mig har aldrig dieter riktigt funkat, plus att det kräver oftast lite tid och planering =) Därför väljer jag att äta det som faller mig in. Men det betyder inte att jag äter onyttigheter. Enbart en dag på helgen. Så länge detta fungerar för mig är jag nöjd =) 


Ja annars händer det inte så mycket här inte. Jobbigaste är att nu när jag har börjat tränat, har jag fått tillbaka min överskottsenergi... Visst är det bra att ha det, men ibland blir det lite jobbigt. Det tycker till och med Sambon här hemma :D


Dags att titta på tv, hoppas det är bra med er där ute! =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards