Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av madde - 27 augusti 2015 10:10

Då var det torsdag igen. Det innebär ridning ikväll =) Underbart. Lär väl få en fin träningsvärk igen =) Men det är det värt.

Igår blev det vilodag när det gäller träningen. Då det var möte på jobbet och sedan kvällsjobb som stod på agendan. Men kan säga att det inte gjorde något att jag inte träna, med tanke på att jag hade en gå rad. Det vill säga att jag enbart gick till och från jobbet och sedan på jobbet. Och kom ändå upp i ca 13000 steg ;) Inte dåligt det inte ! 


Idag tror jag det blir en lugn dag annars. Har inga direkta planer. Har precis lyssnat klart på min ljudbok, så måste hitta en ny bok att lyssna på nu. Kom gärna med förslag =) 

Ska väl även ta och fixa lite här hemma som vanligt. Alltid är det något man behöver göra. 


Men märker nu att klockan inte är så mycket, därför får man väl ligga och dra sig lite i soffan innan man tar tag i dagen :D Älskar lediga dagar!! 


Hoppas ni får en bra dag där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards