Alla inlägg den 7 juni 2010

Av madde - 7 juni 2010 21:14

Då har man haft en mycket trevlig kväll!

Har vart hos min kära jobbarkompis som även är min granne, vi har suttit och druckigt lite vin och bara pratat och glot tv. Riktigt mysig kväll.

Nu blir det snart sängen, eftersom att jag ska jobba i morgon! 7.30- 16.30

Sen vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen, men tror jag ska och kolla ut en student tårta. Hoppas man hittar någon smaskig!


Nej nu ska jag tacka för mig idag, så hörs vi i morgon!


Hej hopp puss och kram sov så gott där ute!


Av madde - 7 juni 2010 18:01

Detta är jag och min stora kärlek =)

Det är han som gör mig lycklig, därför älskar jag honom mest av allt!!


  

( Bilden är tagen på min systers bröllop. Jag var tärna)

Av madde - 7 juni 2010 16:04

Hej alla där ute!


Har bestämt mig för att byta blogg, och börja blogga här ist!

Nu när jag snart börjar mitt nya liv, och får stå på egna ben, eftersom att jag inte längre har skolan att luta mig mot. Jag tar studenten nu på fredag... och jag kan lova att det börjar bli lite små nervöst!


Vad har gör jag annars och så då?!?

Jo jag har gått ett 3- årigt program. Säkerhet och Socialt arbete. 

Samtidigt som jag har gått i skolan så har jag nu snart jobbat 2 år inom hemtjänsten, där jag också trivs! Har nyligen börjat i en helt ny startad grupp, som är en riktig trevlig grupp, där vi alltid har lika roligt!!! Och arbetskompisarna är dem bästa!

Annars tillbringar jag mycket tid nere i Bålsta hos min underbara pojkvän Stefan, som jag varit tillsammans med i snart ett halv år :) Även när jag är där nere så träffar jag min syster och hennes lilla familj. Som även gifte sig i lördags :) det var ett mycket trevligt bröllop, som blev lyckat!!


Mina andra intressen som jag har är att umgås med mina vänner, familjen, mina katter och även att rida och vara ute med båten =)


Det där var lite kort om mig!

I denna blogg kommer jag skriva vad som händer mig om dagarna, mina katter och lite annat smått och gott! Vem vet det kanske kommer upp en del träningstips och matråd. Eftersom att jag hela tiden försöker gå ner i vikt, men tror det blir lättare nu när jag slutar skolan =) även jag tar emot tips för att kunna minska vikten!  


Eran första inblick på mig, kommer skriva mer senare ikväll :)


hej hej !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards