Alla inlägg den 19 juni 2010

Av madde - 19 juni 2010 22:36

Har haft en mycket trevlig kväll hemma hos familjen Björklund!

Det blev revbenspjäll, någon korv och lammkött och färst potatissallad till middag :) Det var mycket gott!!


Efter att vi hade käkat fick jag och min "lille syster" Sophie något ryck och gjorde chockladbollar. Det var mycket gott, var länge sen man gjorde sådana! Kul att göra något och inte bara sitta ner hela tiden..


Sen blev det till att kolla på kunga bröllopet när dem käkade.. Va väl inte så himla kul att kolla på, men men vad gör man inte ibland :)


Juste hoppade på en sådanan där stor stutsmatta! usch vad länge sen det var man stutsade på en sådan, man kände att man hade dålig kondition också... Usch!! Det är nog dags att börja träna på allvar IGEN!!!! Det är väl bara till att sätta igång på måndag, så att det händer något... Men behöver nog någon som ger mig en spark i baken....!!!


Nähä vad ska man nu hitta på?!?!? Sova??? Kanske!


  

"Lillesyster" Sophie och Jag!  (Tärnor på systers bröllop)




Av madde - 19 juni 2010 17:09

Nu har man varit riktigt duktig måste jag få säga!

Har städat hela övervåningen, med de menar jag att jag har dammat, dammsugit, torkat golv och plockat undan en massa saker... Så nu är det snyggt och frächt igen :)  Är riktigt nöjd faktiskt!!! Nästan så att man ska gotta sig med en cider.. :S aja får se om det blir någon!...


Sen har jag även varit inne i norrtälje en sväng för att köpa en Harry Boy till pappa.. SÅ hoppas att det är stor vinsten. Men sådan tur kan man väl inte ha...


När jag kom hem därifrån så blev de till att klippa gräset i alla fall.. så att man fick lite motion och lite solsken på sig :) Skadar ju aldrig! Lär ju inte ha någon tid att sola nu när jag börjar jobba.... Får hoppas att dem få dagarna jag är ledig, att det är mycket sol då =) 

Usch nu längtade man ju ut på sjön!. Ligga på en klippa och bara steka, låter inte helt fel väl?!?!


Nähä göra iordning sig tills man ska på middag då kanske ....


  

En varm sommarkväll 2008!


  

Blir middag hos denna familj ikväll =)  

Av madde - 19 juni 2010 11:12

Då var man ledig hela helgen, hur skönt är inte de?!?!

Jo det är riktigt skönt ska jag få be att få tala om :)

Eftersom att jag från och med på Måndag börjar jobba heltid under 9 veckors tid, så är det skönt att man bara kan få ta de lugnt helgen innan man börjar :)


Så idag ska jag hålla på att städa här hemma hos päronen, ska fixa på övervåningen! Har fått något tokryck igen!!!

Sen har jag kommit på att jag ska fixa hemma hos mig någon dag också, för vill göra det fint ute på balkongen och sådant! Men får se vad man hittar på!


Jag kom nyss på att jag inte har sätt skymten av mina små vilddjur! Vid andra ord mina katter.... Man kanske borde kolla lite vart dem håller hus?!?!? Ja de är nog bäst de!!


Ikväll ska vi på middag hos familjen Björklund och planera midsommar!  Det blir nog skoja.. Får se om min pojke ska vara med mig på midsommar eller inte! Killar och bestämma sig...


Nej fortsätta städa nu!


  

Tiger och Smirre <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards