Alla inlägg den 28 juni 2010

Av madde - 28 juni 2010 10:05

Igår när man kom hem, blev det till att städa HELA lägenheten!

Kännde mig faktiskt riktigt duktig, det blev rent och snyggt! Och vilken bra dammsugare jag fick i studentpresent. Det tackar man för syster!

Efter att ha städat så blev det till att dra upp till flygis för att handla mat. Och eftersom att min sötnos skulle komma hem, så ville jag hitta på något lite extra!


Så maten igår bestod av:


Förrätt: Tunnbröd med Philadelfhia orginal ( eller hur det stavas) och gräslök, Som jag sedan rullade ihop och skar små snittbittar!

Varmrätt: Fläskfilé, Mandelklyft potatis med pepparsås.

Efterrätt: Italiensk Pannakotta, med jordgubbssmak.


Och allt smakade riktigt gott måste jag säga. Så det var en riktigt lyckad måltid!

Bara till att pröva nu ;)


Sen blev det till att titta på en film, Shutter Island. En film som jag har velat sätt länge nu.. Men den va väldigt rörig, man var tvungen att titta varje sekund om man skulle hänga med, och det är en sådan film som man förtår allting i slutet av filmen. Så faller allt på sin plats! Men den får nog i alla fall 3-4/ 5. Lite jobbigt var det att den var lång 2 tim 15 min.. Men men det funkar det också :) För har man en pojke som ligger och håller om en konstant under filmen, då är de värt att kolla på de:)


Jag känner mig faktiskt på något sätt ny kär!! Man behöver nog lyxa till det lite i ett förhållande, så att man vet att man verkligen är kär! För kär det är något jag är, och jag kommer inte släppa min Stefan i första taget i alla fall! Alltså ALDRIG!!!!! <3<3<3


Jaha idag då vad händer då?!? Ska se om jag får liv i min pojke nu snart, för jag skulle vilja ner på stan innan jag börjar jobba 13:00 till 22:00!  Men men det löser sig på något sätt! :)


Nu ska jag krypa ner en sväng i sängen!


Hej hej!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards