Alla inlägg den 12 juni 2010

Av madde - 12 juni 2010 13:14

För jag har tagit studenten ,för jag har tagit studenten, för jag har tagit studddeeeennnnttttteeeennnn, Fy fan vad jag är bra!!!!!!!!!


Gud vad skönt det känns att slippa skolan nu!! Nu är man verkligen med i vuxen livet. Hur skönt som hellst... Nu har man inget att luta sig mot längre, så man har tur som börjar att jobba redan på Måndag =)


Igår satt vi då först hemma hos mig och drog en champangegrukost, sen tog vi en taxi upp till skolan, där det var valigt frukost och sedan var det musik i aulan. Sen var det betygs utdelning, fick helt nöjda betyg :) Ska inte klaga!!!

Sen  kom utspringet, fy fan vilken härlig känsla!! Synd att det regnade men men va fan, de gör inget!! Sen blev det flakåkning, grymt kul!


Blev till att åka hem sen och öppna paket. Jag fick ett guld armband, dammsugare,ljuslyckta, pengar, silverarmband, En guldring, presentkort, badhandduk.. sen kommer jag inte ihåg.


Senare på kvällen blev det till att dra till MObergs, var inte ett dugg taggad.. men men vad gör man inte för sina vänner...Men det var inte direkt roligt på Mobergs, trodde det skulle vara mer folk och så.. men nej.. Och inte någon direkt bra musik spela dem heller... men men!!

Kom iaf hem vid 3.. Så lite små trött idag!


Nej nu ska jag vänta på att Sanne ska komma, så att vi kan hitta på något att göra, men vad vet jag inte än :)


  

Jag på studenten!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards