Alla inlägg den 23 juni 2010

Av madde - 23 juni 2010 16:23

Jaha då har ytterligare en jobbdag gått.. Skönt att den är över, är riktigt trött idag faktiskt.... Helt sjkt!

Men det har gått bra, har inte haft så farligt mycket att göra. Sådana dagar tycker man om!  Frågan är vad man ska hitta på ikväll?!?!

Tror jag ska umgås lite med Johanna.. Se om vi ska käka tillsammans, annars får jag hitta på något själv att äta.. Så tror bara jag ska ta de riktigt lugnt idag, eftersom att man jobbar i morgon också.. 7.30 - 14! Kort dag för engåns skull!!

Måste bara säga att Jesper räddade verkligen min måndag!!! Han är bara bäst! Tack så otroligt mycket!


Och nu är det inte heller lång tid kvar tills det är Midsommar heller. Man börjar märka de här i Norrtälje, det är massa folk i alla butiker.. Usch säger jag bara!

Hoppas i alla fall att det blir fint väder och så! :) Jag ska tillbringa min midsommar som vanligt hos våra bekanta där hemma i B-hamra! Blir nog lika kul som vanligt ska ni se, bara jag får min pannkakstårta :D Mummmmmmmaaa!!


Nej ska hitta på något att käka nu! Hej hopps!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards