Alla inlägg den 13 juni 2010

Av madde - 13 juni 2010 18:06

Kärleken till min Stefan är obeskrivbar!

Han gör mig till den lyckligaste personen på denna jord!

Han är helt enkelt det bästa som hänt mig!!

För alltid du och jag min älskling!


Älskar dig så otroligt mycket<3


  

( Jag ser helt muppad ut, men de bjuder jag på!!)

Puss på min sötnos!!!

Av madde - 13 juni 2010 12:11

Hallå..


Då har man varit duktig nu på morgonen och ryckt in och arbetat.. Vad gör man inte för lite pengar, men dem va i alla fall snälla och ringde mig som sista person, eftersom att dem antog att jag skulle vara trött efter allt student firande och så., men det gjorde inte så mycket att jobba lite, med tanke på att det bara var mellan 7.30- 12!  Och inte hade man så mycket att göra på jobbet heller....


Men nu sitter man hemma i soffan och bara har det bra, tror jag inte kommer att göra så många knop idag... Tycker jag är värd lite vila innan man börjar jobba ordentligt igen.... Så det blir en film dag idag, med tanke på att det inte är så vackert väder heller :)


Juste igår kväll var jag ju med Sanne, vi spela lite spel, käka smörgåstårta och glass och jordgubbar. Va ute  lite med hunden och sen kolla vi lite film. Så det var en lugn och skön kväll :)


Nej nu ska jag vila mig en stund, hörs senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards