Alla inlägg den 8 juni 2010

Av madde - 8 juni 2010 21:02

Då börjar dagen lida mot sitt slut, och jag har bara tagit det lugnt hela kvällen!

städat iordning en del och diskat, så nu kan man börja använda glasen igen!

Sen har jag sköljt upp lite saker som jag ska använda i morgon, så känner mig rätt så duktig ändå =)


Annars har jag bara legat i soffan, skönt att bara ta de lugnt också.


Ska bara platta håret nu, så att det är bra tills i morgon då det är fotografering i skolan. Sen ska jag krypa ner i sängen och slumra in.


Men har börjat konstaterat att det är väldigt ensamt här hemma, skulle vilja ha en hund eller katt här hos mig, så att jag får lite sällskap. Viserligen så har jag en katt hemma hos mamma och pappa, men han vill ju vara ute inte instängd i en lägenhet.

Sen saknar jag min lilla älskling som är långt ifrån mig.. Skulle vara så mysigt om man kunde få sova brevid honom varje natt än att få sova själv. Och att ha någon att komma hem till skulle inte heller vara helt fel... Men men det där får tiden avgöra..

Av madde - 8 juni 2010 17:15

Hej där ute!


Då har man varit igång hela dagen, har jobbat och slitit... Eller ja slitit har jag väl inte gjort, eftersom att jag knappt hade något att göra, men då hade man tid att göra lite saker på kontoret =)

Har väl inte hänt så mycket på jobbet, bara att jag var nära på att skriva till en av mina jobbarkompisar... gud så arg jag var!!! Men man får ta ett djupt andetag och jobba vidare!! usch säger jag bara..


Efter jobbet så drog jag direkt ner på stan för att köpa present åt Ewe, eftersom att hon fyller år på fredag men vi ska fira henne i morgon! Då alla tar studenten på fredag så blir de inte något ordentligt firande för hennes födelsedag :) Så det blir lite mat och så i morgon. Blir nog trevligt, hoppas på fint väder bara!


Nu ska jag snart sätta igång med att diska... Eftersom att jag har lånat ut min lägenhet i helgen till syster och syrrans mans och bröder... och jag vet inte om do aldrig har hållt i en diskborste förut... men men! Får hämnas någon dag!


Nej nu ska jag ta tag i lägenheten, sen ska jag lägga mig på soffan och ha de bra!!


hej hej!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards