Alla inlägg den 20 juni 2010

Av madde - 20 juni 2010 11:59

Detta är min sista lediga dag innan jag börja jobba helt och hållet....

Känner mig inte alls taggad, eftersom att jag kanske är ledig en dag i veckan... Ja vad gör man inte, jag måste ju ha pengar för att klara av att leva..

Men för att man inte ska fastna i det trista så har jag faktiskt 5 dagar semester :D Vecka 28, då har jag min semester. Och det ska bli otroligt skönt måste jag ta och tala om!! Men vad ska man hitta på då?!?! Någon som har något förslag på vad man kan göra?!?!


Så vad ska man då hitta på denna sista dag? Har redan varit ner med båten och kollat så att den funkat, men de gjorde den ju inte, så vi har bytt motor!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Blir väl till att klippa gräset tror jag ;) Så att man får lite solsken på sig...

Sen blir det till att åka hem tills sig.. Med tanke på att jag ska jobba hela veckan, så tycker jag att de är skönare att sova där, så att man inte behöver gå upp så tidigt!!

Även ikväll ska jag och Johanna hitta på något att göra, får se om vi drar ner på g och tar oss något gott och dricka! Båda jobbar ju i morgon.... men men det ska nog ordna sig!


Nähä ska man gå ut en stund nu då!

Btw så får jag inte träffa min pojke förens veckan efter midsommar ... :S

hej hopps

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards