Alla inlägg den 27 juni 2010

Av madde - 27 juni 2010 15:08

Skönt nu har jag verkligen bestämt mig hur jag ska göra, och jag märker redan nu att jag mår otroligt mycket bättre!!!!!!

Ikväll kommer min underbara pojkvän som jag älskar mer än allt ting annat!! Ingen kan ta ifrån mig den kärleken, för den kommer alltid att finnas kvar!

Vill bara ligga i hans famn och ta in hans underbara doft! Bara ligga där och känna värmen! Älskart!!


När jag väl slutar jobba idag, ska jag nog sätta igång och städa och så också! Inte att jag orkar men det måste göras! Så ja de får helt enkelt bli så!!


Nähä nu ska man snart dra vidare till sin sista! Sen hem! Skönt!!

Sovmorgon i morgon!!!!!! Som jag har längtat!


Hej hopps :D :D:D:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards