Alla inlägg den 30 juni 2010

Av madde - 30 juni 2010 20:28

Hej där ute!


Idag var det precis att man kom upp, trött som jag vet inte vad.... men tror det har med vädret att göra, plus att man jobbar så mycket som man gör!

Men har haft en riktig trevlig dag på jobbet och nu på kvälls kvisten! Jobba hela förmiddagen med Jesper :) alltid lika kul, eftersom att man skrattar konstant! Sen drog jag, Erotika, Petrus, Edonus, Johanna Panna, Mammsen och Jesper resper och käkade lunch! Mycket mysigt! Och god var maten, det blev kyckling sallad :) Mumms!!  

Eftermiddagen spenderades med att arbeta i Spillan med Jesper, vi hade de faktiskt lugnt och skönt! Faktiskt skönt när man inte har så farligt mycket att göra :)

Sen blev det raka vägen till kontoret, eftersom att jag och Johanna drog och köpte skor! :)  Blev ett par svarta, med en lite räm vid vristen! Kosta bara 150 kr. så det var helt okej.

Efter sko köp drog vi och satte oss på hennes balkong med en varsin cider, och snacka en massa!! Det behövde jag verkligen göra! Min gullunge!

Vid 18, drog vi ner till Antep och käkade en riktigt got middag! Sovilaki! mmmmm sååå gotttt!!! Och en kall cider, kan inte bli bättre! Jag och Johanna börjar nästan bli små alkisar, så ofta vi dricker... Hihihiii!!


I gotta tell you how I feel about you! <3<3


  

Min nya sko!! :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards