Alla inlägg den 10 juni 2010

Av madde - 10 juni 2010 14:50

Hej där ute!


gårdagens utekväll var helt underbar, den var riktigt lyckad måste jag säga. Bara massa vänner runt omkring sig! Vi startade hemma hos mig, men lite dricka och så, sen körde vi lite charader ( lr hur de stavas)! Måste bara tillägga att jag var bäst på att gissa, vet inte hur det kom sig men de va ju bra att någon kunde gissa i alla fall. .. Sen efter 22 drog vi ner till Trädgårn där vi mötte upp Pontus och Fredrik. Sen va de bara att sätta igång att ha kul, och att snacka med allt folk som man kände. Det var som sagt en riktigt lyckad kväll. orkar inte ta alla detaljer. dem får ni fråga om.. Men måste säga att bästa Johanna va ute också, och hennes pojkvän var så snäll och bjöd på shot och cider! Me like!!


Gjorde sällskap med Johanna och Andreas hemma sen, så var väl hemma runt 01.30 Och då va man lite vinglig ;) hihih men de va de värt.

Så idag mår man prima ;) lr inte!!! Låg i sängen med en chips skål till 12. sen var jag tvungen att hämta bilen som va på verkstan. Så fick gå dit som tg en halv timme att gå... Sen hem och packa ihop saker och sen återvända hem till päronen. Där jag är nu. Så har legat i solen och stekt ett tag, men var tvungen att gå in blir ju så varmt efter ett tag!


Ska väl snart åka in till Norrtälje igen, sen senare ikväll så kommer min underbara älskling! Så då slipper man sova själv i natt. Hatar att sova själv, vill ha min sötnos brevid ig varje natt!


Nej nu ska jag gå vidare, tjo hej!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards