Alla inlägg den 16 juni 2010

Av madde - 16 juni 2010 20:32

Helt skön dag idag!

När Melvin kom hem blev det full rulle. Det blev till att bada i hans pool, skönt att svalka sig i alla fall! Men det var ju inte bara att lägga sig i poolen utan vi var tvugna att fylla på lite mer vatten. Men det gick väl inte så bra eftersom att jag satte slangen åt fel håll och när trycket kom från vattnet så blev det sådant trycke att slangen hoppa ur munstycket, så det spruta vatten över hela golvet kan man säga :D hahahaha!!! det blev blöttt!!!

Sen blev de till att busa i poolen, stefan kom även förbi och höll oss sällskap!

Men vi åkte iväg sen till hans farmor eftersom att hon hade gjort mat till Stefan, då han var snäll och hjälpte henne och flytta lite saker!  Och maten var riktigt god!!  Så nu har han mat så de räcker och blir över!! hihihi!


Vi drog hem sen direkt efter att vi hade hämtat maten, eftersom att vi var hungriga. Hyrde även Twilight! Den var riktigt bra måste jag säga! Ska nog passa på att hyra 2:an också... Måste bara få tiden att räcka till!!


Nej nu ska jag hitta på något annat! Hej hopp!!

Av madde - 16 juni 2010 12:30

Hej där!


Har inte haft tid att skriva något, har jobbat och så!

Igår jobba jag tillsammans med Jesper!! shit han vet hur man pratar i alla fall.. Skratta nog hela dagen kan man säga :) Toppen!!! Blev en heldag i går på jobbet,

sen direkt hem och packa. Sen satte jag mig på bussen för att åka till Gillinge där älsklingen hämtade mig! Vi bestämde oss för att gå på bio.. Vi såg kommissarie Späck! sen va väl så där.. trodde att den skulle vara bättre faktiskt, men men!

Sen blev de till att åka hem och sova, för klockan var väl strax efter 9 när vi kom hem, blev en film i sängen, men den va inte helt hundra den heller... eller så va de så att jag inte orkade kolla på en film :)


Idag då så ringde syster och väckte mig, hon sa att crippa skulle komma förbi och hämta mig.. Så det var bara att stiga upp det!

Så när jag kom upp till syster så blev de frukost med ägg och bacon. Muma!

sen drog jag ut en solstol på gräset och la mig där, hur skönt var inte det då??!?!?! Semesterfirare kan man säga!!! :D


Så nu ska vi snart åka och hämta hem Melvin, så man får leka lite med honom! Sen Ska jag och Stefan åka till hans farmor och farfar för att hämta någon mat!!


Nej nu ska syster ha datorn! Hej hopp

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards