Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av madde - 3 augusti 2010 19:28

Då har man jobbat idag då! Har haft fullt upp med alla saker som ska göras och så!! Och irriterad blir man också...... Men men de är bara att ta några djupa andetag och sen gå vidare....


När jag kom hem blev de till att sätta sig i soffan ett tag för att ta de lugnt.. Och käka lite mat.. Dock är man inte så sugen på mat längre, tappat aptiten tror ja! men de är bara att tvinga i sig mat, för man måste ha de i sig så är de bara!


Har även varit och kollat in Petras nya lägenhet, den var mycket fin måste jag säga :) och så fort hon är i ordning ordentligt, så kommer de bli ännu finnare :)


Jaha vad ska jag göra nu då?!?! tror faktsikt att det blir till att sova snart, börjar få ont i huvudet...



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards