Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av madde - 27 augusti 2010 20:22

Denna dag har man tillbringat på Motorcykeln!

Vi startade vid halv 8 på morgonen från bergshamra! Vi var 6 motorcyklar och 7 personer som åkte!! Först tog vi små vägarna upp till Grisslehamn sedan där tog vi färjan över till Åland! För att sedan åka runt på Åland hela dagen! Vi hitta många fina vägar att åka på. och mycket fika blev det också!

efter att ha åkt runt hela dagen så åkte vi till Mariehamn för att därifrån ta båten till kapällskär!

Hela dagen har varit mycket bra, haft tur med vädret, även om vi trodde att det skulle börja regna tidigare på dan. Men hela dagen har vi haft solsken!! Riktigt skönt har det varit>!!

Nu är man iaf hemma. Kom hem vid 20.10 tiden. så man kan säga att man har suttit på motorcykeln ett bra tag nu :D Kommer väl antagligen ha träningsverk i morgon! Men men vad gör det! För man fick sig en upplevelse! Och något som är otroligt mysigt är att åka motorcykel mot solnedgången! även om man inte direkt ser vart man kör, men ändå :D haha!!


Nej nu ska jag lägga mig på soffan!  bilder kommer nog i morgon!!

hej hopp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards