Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av madde - 12 augusti 2010 21:01

Denna dag har faktiskt känns så otroligt bra! Vet dock inte varför, men jag tror varför ;)

Idag blev de som vanligt i alla fall. Upp vid 6 som vanligt... Skönast i natt är att katterna inte ville ut lr in!!! Gud så skönt!!!

Sen flöt dagen nästan på ordentligt... Trodde man skulle hinna göra lite kontorsarbete.. Men icke sa nicke!! De va till rusa runt som en galning, blir aldrig som man tänker sig... Som sagt allt kan hända när man jobbar i hemtjänsten..


Efter jobbet drog jag en vända på stan, men inte hitta man något.. men men!

Sen hem och städat. I alla fall nedervåningen. SÅ blev lite fint i alla fall!

Men de gick snabbt så drog in till Johanna och satt där och snacka och skratta åt hennes tokiga gallna grannar!! mohahah!! Fick även nyckel av henne så jag kommer in till hennes katter i helgen :) Snäll som man är!


Nej nu ligger man på soffan och ska snart ställa sig i duschen!


Hoppas att det kan bli som förr!! och det tror jag nästan att det kan bli!!! Saknar verkligen de!!!!!!!!!<3<3<3<3


Puss och kram

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards