Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av madde - 10 augusti 2010 19:08

Märker att det inte händer så mycket i mitt liv just nu! Jag jobbar och kommer hem och tar de lugnt varje dag känns det som! ....

Så vad har man då gjort idag, jo vaknat av att katterna ska in och ut och ha mat... Men dem är allt bra mysiga när dom sover.. haha =)

Sen blev det till att åka till jobbet. Så de har rullat på hela dagen, inga konstigheter som vanligt.

Sen blev det raka vägen hem, har hållt på i köket och fixat mat och disken.

Har även hunnit med att varit ute och gått. Så nu känns det som att det blir soffan, fick så ont i höften!


En ska jag undrar hur F*N du tänker!!?!? Blir aldrig riktigt klok på dig människa!!!!

Men kommer nog aldrig lista ut hur du fungerar! Nog bäst de...

Av madde - 10 augusti 2010 19:08

Märker att det inte händer så mycket i mitt liv just nu! Jag jobbar och kommer hem och tar de lugnt varje dag känns det som! ....

Så vad har man då gjort idag, jo vaknat av att katterna ska in och ut och ha mat... Men dem är allt bra mysiga när dom sover.. haha =)

Sen blev det till att åka till jobbet. Så de har rullat på hela dagen, inga konstigheter som vanligt.

Sen blev det raka vägen hem, har hållt på i köket och fixat mat och disken.

Har även hunnit med att varit ute och gått. Så nu känns det som att det blir soffan, fick så ont i höften!


En ska jag undrar hur F*N du tänker!!?!? Blir aldrig riktigt klok på dig människa!!!!

Men kommer nog aldrig lista ut hur du fungerar! Nog bäst de...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards