Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av madde - 30 augusti 2010 16:29

Idag va en dag man egentligen inte ville ha!  Men det kommer sådana dagar också! Det var ett fint avslut och skönt att vi var många som va där!


Så idag har man inte orkat gjort så mycket! Jobbat på för att man var tvungen..

Men nu är man hemma i alla fall! Undra vad man nu ska hitta på?!?!

Kanske man ska ta och städa, men vet inte om jag orkar... Eller kanske man ska ut och springa?! Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska göra!

Tror det blir lite tv nu...


hörs senare!





Av madde - 30 augusti 2010 06:57

Jaha då var det dax att snart dra till jobbet igen då!

Får se hur de blir då... Ska snacka lite med enhetsledaren hade jag tänkt, måste få någon rätsida på hur jag ska jobba och så!


Var ju ute och gick igår, men började känna av att det gjorde ont i benhinnan.. så trodde knappt jag skulle komma runt slingan som jag gick. Men eftersom att det gjorde så ont att gå så tänkte jag att de kanske gick bättre att springa! Och konstigt nog så gick de mycket bättre att springa! Och jag märkte även då att jag orkade springa mycket längre än vad jag trodde! Så nu tänkte jag börja med att gå och värma upp lite, sedann springa, gå springa gå springa! Just för att få upp konditionen ännu mer! Så att det kan sluta med att man orkar springa runt i spåret!  Det kommer nog att bli bra!


Nej nu ska jag dra och fixa det sista! Petra kommer snart och hämtar upp mig :) Så snäll hon!  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards