Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av madde - 9 augusti 2010 20:53

Idag känner man sig som en riktig hemma fru..

Börja med att man får gå ut och hämta tidningen, käka frukost och sen bege sig till jobbet! Och där får man jobba och slita fram till 16.

Direkt ner till mormor för att dela medicin, så då satt man där en stund och snackade och så. Min mormors syster kom dit från värmland när jag va där, så kul att träffa henne.!


Efter att ha varit hos mormor en timme, så drog jag hem för att göra mat! Det blev sallad och gurka, med fläskfilé med paprika och chili crem fresch!! Det var faktiskt mycket gott!


Sen skulle man ner och fixa båten, men kom inte in i grinden :S så får gå ner i morgon igen! Tog även en liten promenix, och sen gräsklippning när jag kom tbx. Men nu har ingen klippare bensin... så får väl tanka!


Nej nu ska jag snart gå och lägga mig.. Upp och jobba i morgon! Kommer nog bli en rolig förmiddag, ska trotsallt jobba med Jesper i morgon så!


hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards