Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av madde - 15 augusti 2010 11:57

Gårdagen började som vanligt med att jag jobbade! Jobbade bara halvdag så det var otroligt skönt!! Och eftersom att det var bra väder igår, va de ännu skönare att sluta tidigt! Drog hem till B-hamra direkt, för att åka ut med båten. Det blev jag, mamma, pappa, stefan, anne och sophie!  Det blev den årliga krogrundan! Och eftersom att dem är så hårde nu på att sjön, så blev det jag som fick köra! Och vid min sida hade jag Sophie :D Vem vet vart vi skulle ha hamnat.... Vi la till vid en bergshäl och och låg där och njut av solen! Helt underbart, bada och käka ost och kex! mys pys!

Sen vidare till Vildand för att käka, och där ifrån till Blidö. När vi åkte hem fick pappa och stefan för sig att bada!! Så då blev det så! Tror i alla fall att vi var hemm runt 10..

Då trodde man att man skulle få gå och lägga sig..Men nej nej! Då skulle man in och festa i norrtälje med dem bästa :) Det var en helt underbar kväll igår :)

Tack alla som gjorde den så underbar!!


Nu ska jag umgås med farmor.....


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards