Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av madde - 2 augusti 2010 17:14

Jaha då har man varit igång nästan hela dagen!

Började med att man fick massage:) Mycket skönt, och nu är man öm i kroppen...

När jag kom hem slängde jag mig på soffan och glodde på en film :) Rätt skönt att bara ta de lugnt när det är så dåligt väder där ute!!

Men efter att ha legat för länge, så fick jag ett ryck att jag ville baka och göra mat! Så det var bara att bege sig till Flygis, tur att mamma var i närheten så att jag fick lift upp....


Så nu har jag bakat bröd och ägg och bacon muffins.. Det blev faktiskt riktigt gått! Och båda recepten är Lchf baserade! Med tanke att jag har börjat med den metoden nu, så är de sådana recept som gäller :)


Nähä vad ska man göra resten av kvällen då?!?! Någon som vill komma och kolla film??!?!



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards